حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

وعده قالیباف درباره مجازات رژیم صهیونیستی

  • کد خبر: ۲۲۰۵۳۹
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
وعده قالیباف درباره مجازات رژیم صهیونیستی
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در پی این جنایت رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد. این مجازات درس آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد.

به گزارش شهرآرانیوز محمد باقر قالیباف در ابتدای اولین جلسه علنی مجلس در سال جدید گفت: در ابتدا و در اولین جلسه مجلس یازدهم در سال جدید فرا رسیدن سال نو را به مردم عزیز ایران تبریک و تهنیت می‌گویم. تلاش اصلی مسئولان در سال جاری در حوزه تقنین و اجرا متمرکز بر تحقق شعار سال یعنی جهش تولید و مشارکت مردم خواهد بود. 

قالیباف ادامه داد: مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدیگری، انحصار و خودمحوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است. 

وی گفت: همچنین شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار پاسدار حاج رحیمی و دیگر دوستان شهیدشان را به ملت شریف و مومن ایران اسلامی و خانواده‌های ارجمند آنان تمام سبزپوشان مجاهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

قالیباف اظهار کرد: دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه به جهانیان ثابت کرد که در جنایت‌گری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آن قدر در جهان بی‌آبرو و منفور است که آشکارا تمام قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر جنایت می‌کند برخلاف خاص خود ضعیف‌تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر می‌سازد. دوران قلدری معرکه‌گیری صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا در این منطقه به پایان رسیده است و این اقدامات آنها نشان می‌دهد بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

قالیباف تصریح کرد: ملت ایران در پی این جنایت رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد. این مجازات درس آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد. 

وی گفت: حضور باشکوه ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی تمام باورمندان به آرمان فلسطین و عدالت جویان در سراسر جهان بود. جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان جهان در راس آن ملت مقاوم فلسطین خواهد بود و در کنار تمام مسلمانان آرمان آزادی قدس شریف را فضل خدا محقق خواهد ساخت. 

قالیباف ادامه داد: جنایات مزدوران بیگانه در حمله تروریستی به مقر‌های انتظامی راسک و چابهار به شهادت رساندن تعدادی مدافعان امنیت را به شدت محکوم می‌کنیم و به خانواده‌های شهدای این حادثه و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

قالیباف اظهار کرد: از برخورد قاطع نیرو‌های نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها تشکر می‌کنیم. از نهاد‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح درخواست دارم مجازات عاملان و آمران این حادثه را با دقت پیگیری کنند. 

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضروری می‌دانم به حضور مومنانه مردم سراسر کشور در مراسم احیای شب‌های قدر و یک ماه روزه داری و بهره‌مندی از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان اشاره کنم ایمان و اخلاص مردم ایران در همه سال‌ها باعث نزول برکات الهی و عبور از بحران‌ها و مشکلات بوده است. خداوند به ما و تمامی مسئولان و متصدیان در تمامی دستگاه‌ها توفیق دهد شایسته به این ملت خدمت کنیم و رضایت و خوشنودی آنان را جلب کنیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->